|
 Morgenochtend wordt in Rotterdam op de onchristelijke tijd van tien uur het vernieuwde Boijmans van Beuningen geopend, en bij een vernieuwd museum hoort natuurlijk - u raadt het al - een vernieuwde website. Gelukkig wordt de bezoeker van die vernieuwde website bij voorbaat gewaarschuwd voor "het eventuele ongemak", want gemakkelijk is hij in ieder geval niet. Ik ben alleen bang dat de dingen die wat mij betreft "niet helemaal werken zoals het het hoort" niet de dingen zijn die de web designers daarmee bedoelen.
> "Welkom op de nieuwe site van het Museum Boijmans Van Beuningen. U kunt op de site misschien dingen tegenkomen die nog niet helemaal werken zoals het hoort. Wij zijn hard bezig de site te optimaliseren. Onze excuses voor het eventuele ongemak." Gelukkig bestaat de oude site, die lelijk is maar werkt, ook nog. In het Acht uur-Journaal van vanavond alvast een reportage (realplayer, doorscrollen naar 19:56 minuten) vanuit het nieuwe museum.
|